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changelog_AVRX1300W.txt
Last updated:- 08/12/2017
FW VER 3200-8986-8075
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08/12/2017
Firmware Vers:3200-8986-8075 (DZ17-110, AVRX1000WBKE2)
1) Improvement of DTS:X recognition and processing with specific discs
2) Dolby (Atmos) improvements
3) Other bugfixes and stability improvements
Filename:-
USB_AVRX1300E2_CY920_000100900200-0006.zip
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24.08.2017
Firmware vers: 3600-5946-8043 (DZ17-069 , AVRX1300WBKE2, AVRX1300WBKE2GB)
Added new feature Dolby Vison
https://www.dolby.com/in/en/brands/dolby-vision.html
2) Added new feature HLG (Hybrid Log Gamma) for the pass through signal
https://en.wikipedia.org/wiki/Hybrid_Log-Gamma
3) When playing the DSD file from USB drive between 0:59-1:07 minute marks
I can clearly hear several clicking sounds that are not part of the track. When
playing the same file on the computer (software converted to PCM) or via
Blu-Ray player (PCM over HDMI),
4) Spotify does not Play Songs from the cue.
1. Play one song
2. Add next sonf to the cue
3. After finishing Playback of 1st title, music stops
5) After latest FW update, unit cannot be switched to on from Network standby.
Filename:-USB_AVRX1300E2_CY920_000100900200-0005.zip
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03.03.2017
Firmware vers: 3600-0916-8022 (DZ16-122, AVRX1300WBKE2, AVRX1300WBKE2GB)
1) Supported the Audyssey App..
2) Supported the AVR Remote 2.1.0.
3) The Spotify Connect Server side of Spotify will be updated. So, the customer will not be able to play Spotify after updating. (When updating the firmware of the product, the customers currently using Spotify Connect can continue to use the Spotify Connect function even after updating the Spotify Connect Serve.)
5) The noise may occur when the customer plays the specific AAC file bought from Mora (Online music distribution service) by the Music Server or the USB function.
6)German-specific text characters are not displayed correctly when the customer plays a specific IR station (WDR3 FM93.1 Cologne Live) in Germany.
7) Even if the customer registers the Audyssey Mult EQ/XT setting to the Quick Select in the following specific operation, the setting of the Mult EQ/XT changes when calling the Quick Select.
Filename:-USB_AVRX1300E2_CY920_000100900200-0004.zip
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16.09.2016
Firmware vers: 3400-3615-8040 (DZ16-035, AVRX1300WBKE2, AVRX1300WBKE2GB)
Add the "DTS: X" sound mode feature.
Note: After the product corresponds to the "DTS: X" feature, the following limitations occur when the "DTS: X" signal is input.
When the "DTS: X" signal is input, the customers cannot be selected the DSP Simulation Mode other than the Multi Channel Stereo by the limitation of the DSP device.
2) In a network environment in which AV receiver is connected, the network module of the AV receiver reboots when Netflix APP starts on the iOS device.
The symptom is a problem that the network module of the AV receiver reboots when Netflix APP starts on the iOS device.
3) After the customer starts Spotify App by Remote App and plays music, the product doesn't play Internet Radio mainly because the product cannot be connected with Internet Radio even if the customer switches the input source to Internet Radio.
The symptom is a problem that the product doesn't play Internet Radio even if the customer selects Internet Radio.
4) The unit playback the same track a number of times during random playback of WAV files from the USB memory device.
The symptom is a problem that the unit playback the same track a number of
times.
Filename:-USB_AVRX1300E2_CY920_000100900200-0003.zip
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Buenas!
Dejo esta pregunta aquí, pero valdría para cualquier AVR que use Audyssey.
Al usar Dynamic Eq., según manual, deberíamos modificar el nivel de referencia según el contenido (0db por defecto para cine, 10 o 15 para música), pero no he encontrado opción para poder poner ese nivel según la fuente de entrada.
En Audyssey recomiendan bajar el nivel para la entrada que queramos (ej. música: ponemos -10db en todos los altavoces), de esa forma tendremos que subir volumen para mantener el nivel de audición (+10db), al subir el volumen, Audyssey aplicará menos corrección, con lo que el efecto es el mismo que cambiando el nivel de referencia de Dynamic Eq.
No entiendo mucho, pero me parece lógico, como lo veis?
Alguien lo ha probado?
Gracias!
A alguien le ha dejado de funcionar la app de denon para ios? llevo unos dias que no me detecta el receptor av...
A mi me funciona, la utilicé este pasado domingo. Creo que se actualizó hace poco.
Un saludo
Aprovecho el reflote. Hace año y medio que lo tengo y he notado últimamente algunas cosas raras, por ejemplo:
- Se me apaga o enciende de repente, muy pocas veces pero te quedas... ¿¿??
- Se cambia de repente al bluetooth sin haber tocado yo nada, vuelvo a cambiar la fuente y listo.
Alguien ha notado comportamientos extraños de este tipo o es que tengo un poltergeist?
Gracias y saludos!
Yo llevo con él más de dos años sin ningún problema similar. Lo que me ocurría cuando lo compré es que se escuchaban pequeños parásitos al encender la luz. Esto se solucionó al conectar un pequeño SAI que filtraba la señal eléctrica. Quizás tengas pequeñas subidas de tensión que afecten al comportamiento del receptor.