Cita Iniciado por Kryptoniano Ver mensaje
Así que eras tú el que había subido las fotos de su Monitor LED,no estaba seguro si eras tú o Actpower ya iba a ir a buscar el Post que si no me equivoco está en el hilo de la Tecnología OLED,por que esas fotos son reales de cómo se ve un buen LED,los míos se ven así en los negros y nitidez,nada de azules desbordados ni cosas raras.
Sinceramente no sé cómo puedes decir que unos negros como los de ese Monitor,son "grises lavados" o "grises oscuros",para mí son negros aunque no lleguen a la profundidad de los de un OLED,ah y sí he visto sondas y sé perfectamente cómo se usan,que yo no tenga no quiere decir que sea un ignorante en el tema,hay un Taller acá en Montevideo que se llama VCR que son el Service Oficial de Panasonic,ellos tienen una sonda de calibración y tengo amistad con ellos.
Sigues sin entenderlo y jamás lo entenderás. El negro de los LCD no es más que una ILUSIÓN. Allá tú si crees en ellas, chico.

Yo seguiré viendo negro REAL, nada de falsos negros (salvo en mi monitor, que anda que no se notan, y deseando de cambiarlo) y no me importa las veces que repitas tus argumentos, seguirán siendo tan falsos como el negro de un LCD:

LEE, Y APRENDE:

Inherent Black Level of the Monitor

Sequential contrast ratio is the ratio between the brightest white and the darkest black when displaying a full field of white and black. CRTs are capable of sequential contrast of well over 15,000:1, which is essentially overkill. Glare on the monitor and other effects will effectively limit the effective contrast ratio to a much lower number. LCDs on the other hand have historically had problems with achieving good contrast ratios. Current LCDs have contrast ratios of around 1,000:1. While they have improved greatly, they still do not produce perfect blacks and will have a 'glow in the dark' appearance in a dark room.


*Some consumer display manufacturers cheat their sequential control ratio measurements by adjusting the backlight intensity in their measurements. This is not a legitimate or useful way of measuring contrast ratio. Fortunately, manufacturers of professional broadcast monitors do not do this. At worse, they do not make this spec easy to find if their display has relatively poor contrast ratio compared to competing products.


When comparing contrast ratios, it may be useful to compare the difference between ratios in stops of light. This may help give the right perspective as a 1000:1 panel usually does not appear twice as good as a 500:1 panel. Similarly, a 15,000:1 panel does not appear 30 times better than the 500:1 panel. These ratios in stops would be ~10 stops for the 1000:1 panel, ~9 stops for the 500:1 panel, and ~14 stops for the 15,000:1 panel.
Os tienen ENGAÑADOS. Tú mismo.